Известие

Collapse
No announcement yet.

Първа степен работи постоянно!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
    Перката не включва веднага след пускане на климатика, а след известно време. Къде се намира този реостат и как да разбера, дали е от него? Честно казано ме е страх да я чакам до 120 градуса да видя дали ще включи.
    Чертата дет си мислиш, че 110гр. всъщност е 100гр.
    Сложи един термометър в казанчето и виж реално колко е.......
    Резостата се намира някъде до вентилатора.
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

    Comment


    • #32
      Чертата преди 90- 80 ли означава? Ако е 80 е логично след 90 да следва 100.
      Резостата го намерих, свалих и видях, че има прекъснати жички на намотката.
      Би следвало там да е причината за липсата на първа степен. Утре ще търся по магазините. В сайта на AXM.AUTO е около 20-тина лева 50 ома, на моя пише че е 30 ома.
      По-вече ме притеснява 2-рата степен, защото, ако проблема е в ECU-то, жална ми майка...

      Comment


      • #33
        ....смени си реостата ,и не е лошо да се проверят релетата,а пък отделно се прави мост на буксите на релетата,за да се разбере дали всичко сработва...и накрая не е зле да се направи диагностика на какви градуси,отваря термостата,кога включва 1-ва степен и кога 2-ра,и съответно на включен климатик,какви ги върши и така......аз минах през това,естествено и с чужда помощ...успех
        ...това дето си го написал за градусите е вярно...
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
          Чертата преди 90- 80 ли означава? Ако е 80 е логично след 90 да следва 100.
          Резостата го намерих, свалих и видях, че има прекъснати жички на намотката.
          Би следвало там да е причината за липсата на първа степен. Утре ще търся по магазините. В сайта на AXM.AUTO е около 20-тина лева 50 ома, на моя пише че е 30 ома.
          По-вече ме притеснява 2-рата степен, защото, ако проблема е в ECU-то, жална ми майка...
          Не слагай 50 омов реостат,защото ще ти върти доста по бавно перката,сложи такъв какъвто е твоя.Има един много прост тест как да си тествате перките,на който смятам да ви науча,палите колата и изключвате датчика на термостата,компа веднага пуска 1-ва степен и след 10 сек.пуска и 2-а степен,това е най-простия тест дали ЕКУ-то си управлява релетата.Записва грешка в ЕКУ-то но не е фатално,псоле може да се изтрие
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Не слагай 50 омов реостат,защото ще ти върти доста по бавно перката,сложи такъв какъвто е твоя.Има един много прост тест как да си тествате перките,на който смятам да ви науча,палите колата и изключвате датчика на термостата,компа веднага пуска 1-ва степен и след 10 сек.пуска и 2-а степен,това е най-простия тест дали ЕКУ-то си управлява релетата.Записва грешка в ЕКУ-то но не е фатално,псоле може да се изтрие
            Това съм го правил и мисля, че само 2-а степен работи, защото бучи и върти много яко перката.
            Означава ли това, че имам 2-а степен или трябва да бъде изтрита грешката преди това? (при работещ климатик перката върти)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от borouu Покажи съобщение
              Това съм го правил и мисля, че само 2-а степен работи, защото бучи и върти много яко перката.
              Означава ли това, че имам 2-а степен или трябва да бъде изтрита грешката преди това? (при работещ климатик перката върти)
              Имаш втора степен,казах ти просто се разминават показанията на уреда и реалната температура.Сменяй реостата и си готов
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Не слагай 50 омов реостат,защото ще ти върти доста по бавно перката,сложи такъв какъвто е твоя.Има един много прост тест как да си тествате перките,на който смятам да ви науча,палите колата и изключвате датчика на термостата,компа веднага пуска 1-ва степен и след 10 сек.пуска и 2-а степен,това е най-простия тест дали ЕКУ-то си управлява релетата.Записва грешка в ЕКУ-то но не е фатално,псоле може да се изтрие
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Имаш втора степен,казах ти просто се разминават показанията на уреда и реалната температура.Сменяй реостата и си готов

                Comment


                • #38
                  ре

                  Това за чертите на датчика за температурата 100% ли е информацията, че чертичката след 90 градуса е 100 а не 110? Защото според мен по-логично е да е 110, защото между 50 и 90 и 90 и 130 има по една чертичка, демек трябва да е половината, което прави, че чертичката след 90 трябва да е 110 градуса а не 100.
                  2.0 TS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Huliganin Покажи съобщение
                    Това за чертите на датчика за температурата 100% ли е информацията, че чертичката след 90 градуса е 100 а не 110? Защото според мен по-логично е да е 110, защото между 50 и 90 и 90 и 130 има по една чертичка, демек трябва да е половината, което прави, че чертичката след 90 трябва да е 110 градуса а не 100.
                    Убао де........
                    Що ти е да знаеш кога колата ти работи при 70гр. и кога при 110гр.?!!!!!!!
                    Като в единия случай е още студена а в другия вече е прегряла!!!!!
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #40
                      ре

                      Ами защото днес като я карах в жегата с климатик и стрелката отива към въпросната чертичка (110 или 100) и ако е 100 градуса е добре, а ако е 110 не е мноо добре. Поради тази причина питам !!
                      2.0 TS

                      Comment


                      • #41
                        100 градуса е? Поне при мен?
                        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                        Comment


                        • #42
                          Здравейте колеги!
                          Гледам темата малко на другаде е заминала, но аз да споделя!

                          На 1-2 места още ходих и нищо!
                          Е до днес, съвсем случайно разбрах за един чичка (направо дядо към 60-те год. ще да е ) с който днес се занимавахме с колата! Макар аз да бях скептично настроен
                          Е източи всичкия фреон прегледа цялата система от до за нередности, с някакво фешън апаратче и за течево гледа!
                          Та си гледа наш човек каталога и каза 650гр го дават, измери на везна фреона, отделно добави и масло! И така поне единия проблем изчезна с постоянно включена първа степен От там търсеше филтър на климатика или на фреона не знам как се казва щото за пръв път научих че има такъв
                          От там го оставих щото не ми се чакаше и не знам какво е правил, но се връщам след час и ооо чудо имам климатик и то направо покъртителен на духалките с термометър стои на 4 градуса като ми каза че японките са били на 10, а повечето европейки на 7-8 градуса
                          Факт е че сега имам много добро охлаждане даже на извънградско си настръхваш но проблема до някъде си остана, т.е. не като преди 2-3 сек включен и 2-3 изключен, сега е доста повече време включен и по рядко изключва! Каза ми само едно нещо вече Вие ще кажете вярно ли е или не! Каза че радиатора на климатика замръзва и заради това изключва когато е по слабо обдухването! И до някъде има логика защото примерно ако е сложен на 4 компресора не се изключва, но ако го сложа на 1,2 почва да прави пак по своя си начин макар и по рядко! Вече каза ако ти се занимава го сваляй и чисти, но каза факт е че системата ти е повече от добра, щом падна на 4 градуса на духалките, но това е когато е на макс и тогава компресора не се изключва, въпреки всичко дори с изклюването пак вътре си е студено, но все пак мисля че не е нормално това нещо и е дразнещо! Пресостата си работи иначе, всичко като цяло погледна чичката, чак съм изумен от тоя човек
                          На друго място преди тоя човек пък ми развиваха теории че kaто си направил градусите и било нормално да се изключва, но на мене нещо не ми се вярва?!
                          Давайте идеи Вие сте дали това е вярно или е проблема с това радиаторче на климатика (което май ми се струва най-логично) или някъде другаде да се насоча!
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Здравейте колеги!
                            Гледам темата малко на другаде е заминала, но аз да споделя!

                            На 1-2 места още ходих и нищо!
                            Е до днес, съвсем случайно разбрах за един чичка (направо дядо към 60-те год. ще да е ) с който днес се занимавахме с колата! Макар аз да бях скептично настроен
                            Е източи всичкия фреон прегледа цялата система от до за нередности, с някакво фешън апаратче и за течево гледа!
                            Та си гледа наш човек каталога и каза 650гр го дават, измери на везна фреона, отделно добави и масло! И така поне единия проблем изчезна с постоянно включена първа степен От там търсеше филтър на климатика или на фреона не знам как се казва щото за пръв път научих че има такъв
                            От там го оставих щото не ми се чакаше и не знам какво е правил, но се връщам след час и ооо чудо имам климатик и то направо покъртителен на духалките с термометър стои на 4 градуса като ми каза че японките са били на 10, а повечето европейки на 7-8 градуса
                            Факт е че сега имам много добро охлаждане даже на извънградско си настръхваш но проблема до някъде си остана, т.е. не като преди 2-3 сек включен и 2-3 изключен, сега е доста повече време включен и по рядко изключва! Каза ми само едно нещо вече Вие ще кажете вярно ли е или не! Каза че радиатора на климатика замръзва и заради това изключва когато е по слабо обдухването! И до някъде има логика защото примерно ако е сложен на 4 компресора не се изключва, но ако го сложа на 1,2 почва да прави пак по своя си начин макар и по рядко! Вече каза ако ти се занимава го сваляй и чисти, но каза факт е че системата ти е повече от добра, щом падна на 4 градуса на духалките, но това е когато е на макс и тогава компресора не се изключва, въпреки всичко дори с изклюването пак вътре си е студено, но все пак мисля че не е нормално това нещо и е дразнещо! Пресостата си работи иначе, всичко като цяло погледна чичката, чак съм изумен от тоя човек
                            На друго място преди тоя човек пък ми развиваха теории че kaто си направил градусите и било нормално да се изключва, но на мене нещо не ми се вярва?!
                            Давайте идеи Вие сте дали това е вярно или е проблема с това радиаторче на климатика (което май ми се струва най-логично) или някъде другаде да се насоча!
                            Не знам при какъв чичка си ходил, но 4 градуса на духалката, при външна температура от над 30 градуса, с фреон 134 не вярвам да се изкарат!Какво ти е правил с климатика само той си знае!
                            Филтъра който е търсил всъщност е дехидратора.На твоята трябва да е пълнител, за това не го е открил.
                            Вие там нямате ли нормален сервиз за автоклиматици?
                            "Козата си сака пръч", защото това не са хладилници.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Kuker Покажи съобщение
                              Не знам при какъв чичка си ходил, но 4 градуса на духалката, при външна температура от над 30 градуса, с фреон 134 не вярвам да се изкарат!Какво ти е правил с климатика само той си знае!
                              Филтъра който е търсил всъщност е дехидратора.На твоята трябва да е пълнител, за това не го е открил.
                              Вие там нямате ли нормален сервиз за автоклиматици?
                              "Козата си сака пръч", защото това не са хладилници.
                              При 36 градуса вътре стана скрежасала работа
                              А иначе в левия калник веднага си го намери чичката дехидратора (щом така се казва) едно цилиндрично около 15-20см високо иначе утре ако остане време ще направя едно видео с един термометър в духалката!

                              ПП: Иначе сложи масло и фреон ама какъв точно виж това незнам факт че вътре е студ, а и отделно не ми взе и стотинка, баща ми му е бил голям приятел (поне едно приимущество на малкия град ) Реално погледнато на този етап мога да си карам така супер студено си е, но ме дразни факта че изключва тоя компресор макар и сега доста по рядко!
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #45
                                Живко, от няколко дена хвърлям по едно око в темата ти, но като не знам алфата дали е с дюза или с ТРВ (термо-регулируем винтил) не мога да се изкажа компетентно. Тъй , като никой не споменава за ТРВ, мисля , че едва ли е с ТРВ ( не вярвам никой да не се е сетил)
                                Но, ако е с ТРВ , смятам , че проблема е именно в него. Просто е блокирало в почти затворило положение, от което следва яко студ в изпарителя, но за сметка на твърде високото налягане в кондензатора и съответно изключване на компресора от пресостата поради високо налягане. Смени си ТРВ-то. Ако има такова, то стои на входа изпарителя (там където влизат тръбите в купето)

                                PS: Според аутодатата е с ТРВ ( expansion valve)
                                Last edited by dobromirski; d.m.y г., 22:53.

                                Comment

                                Working...
                                X